<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “"Sleep"”
    Posted at 25 July 2007 at 1:33 PM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    "Sleep"



    GATA ! E vara, e vacanta, e frumos, e cald, e racoare dimineata, nu mai am facultate si lista poate continua dar eu o opresc si zic ca "degeaba"... adik chiar degeaba ! Ce daca e vara si e vacanta? Eu nu am vacanta voastra, pacat... o am pe a mea, care se numara in cateva zile. Abia daca aduni o saptamana. Acum sunt in Bacau si imi fac practica. Mai sunt cateva zile si incep munca. O luna de "maraton" in care trebuie sa lucrez si sa invat pentru stiti voi ce ("aia din toamna"). O luna in care voi "dormi" din punctul de vedere al fotografiei. Acum nu ma intelegeti gresit, poze am sa fac in continuare, dar din lipsa de PC si Net nu le voi posta! Asa ca asta e ultimul post. Astept tot felul de pareri de la voi, comment-uri si voturi. Ne vedem la toamna cu poze noi. Vacanta placuta si sa fiti iubiti !
    PS:persoana din fotografie nu sunt eu !

    Labels:

    Click here to add a comment