<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “Trei zile de bere”
    Posted at 20 August 2007 at 8:09 AM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Anonymous Anonymous says so:
      September 18, 2007 2:40 PM  

      Buna ziua ,
      Suntem o echipa de 20 oameni care am lucrat pentru Festivalul Timisoareana din Buzau.Nici in ziua de azi nu ne-am luat banii pentru munca prestata cei de la agentia organizatoare nici macar nu si-au spus numele au promis ca o sa ne faca si contracte si nimic.Vrem sa ne recuperam banii munciti o sa apelam peste tot unde ne poate ajuta cineva.Vreau sa precizez ca in toate orasele unde a avut loc aceasta caravana s-a lucrat la negru.Am scris acest mesaj in speranta ca cineva il va vedea si ne va putea ajuta cu o informatie sau orice altceva ca sa ne putem recupera banii munciti. top

    • Anonymous Anonymous says so:
      November 08, 2007 9:56 PM  

      uite aici o formatie belea rau: http://www.youtube.com/watch?v=hVzntih9Pmo sper sa va placa :) top

    • Anonymous Anonymous says so:
      November 08, 2007 9:57 PM  

      Vaiii asta da formatia 3Lei cred ca trebuie sa mearga la festivalul eurovision ca ne reprezinta exact. top

    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    Trei zile de bere


    Iata ca orasul berii s-au mutat la Bacau in acest weekend pe Insula de Agrement. Bacauanii de la mic pan' la mare au avut parte de trei zile de distractie, concursuri, muzica buna si bere fooooarte ieftina [ms Andrei pt bere], doar 15.000 lei paharul.
    Ziua, "Serbarile Timisoreana" au organizat concursuri cu premii in bere, iar seara publicul a avut parte de doua concerte incendiare. Cargo, Class, Vita de Vie, si Danger au cantat si au incantat publicul in cele doua zile de concerte. Duminica a fost si o zi onomastica. Ziua lui Pupe (Sorin Tanase) de la Vita de vie, responsabilul cu toba. Cu acest prilej Adi Despot i-a cantat "La multi ani" colegului sau direct de pe scena.
    Am fost, am filmat si am pozat si eu. Am avut mari dificultati cu fotografiatul nocturn la concert [eram cu Canon S2-ul] si am constatat ca pana si camera mobilului este mai buna, ceea ce m-a facut sa imi doresc si mai mult 30D-ul. Poze am facut destule [naspa desigur]. Intr-o selectie foarte usoara printre sutele de poze neclare pe care le-am facut, am ales cam ce urmeaza mai jos.


    Vineri berea se aducea la fiecare minut
    Trupa Danger
    Trupa Class
    Trupa Vita de vieAdi Despot suparat pe publicFormatia isi ia ramas bun si promit ca vor mai reveni
    Trupa Cargo
    La final, obisnuitul foc de artificii


    Pentru iubitorii de multa bere ii anunt ca urmatoarea locatie este in Buzau, 24-26 August, pe Platoul Dacia. Hai noroc si multa distractie !

    Labels:

    Click here to add a comment