<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “pentru un prieten”
    Posted at 15 April 2012 at 11:00 PM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    pentru un prieten


    Vreau astazi sa vorbesc despre o persoana din Bacau care o arde aiurea ... sau ca sa zic altfel pierde vremea pe blogul meu. Numele lui este "anonymous". Si cum sunt multi cu acest nume are si un prenume, adica un IP pe care nu are rost sa vi-l mai spun ca nu este important. Dar ca sa fie mai simplu o sa il poreclim Gigel sau Ghita, cum vreti voi. In primul rand nu o sa incerc sa fac psihologie cu tine, ca nu am cu cine. Vreau doar sa ma gandesc la copilaria ta, ca din cate observ este cea care te marcheaza cel mai mult ca om (sau retard, depinde de la caz la caz). Ma gandesc ca probabil tu ai fost , cumva, copilul cu care nimeni nu a vrut sa se joace, adica mai pe intelesul tau: cand se faceau echipele la fotbal in curtea scolii, tu aduceai mingea de acasa, pe tine nu te alegeau! Stii? Sau daca mai ramanea o fata obeza lovita la un picior si tu in echipa, o luau pe fata!
    Asta ai fost tu, e normal sa fii frustrat sa cresti in conditiile astea in Bacau.
    Poate ca ai avut haine urate, toata copilaria ta iti luai haine din piata de la rusi sau poate ca mama ta iti cumpara haine de fata in galben si roz. Nu vroiau copii sa se joace cu tine, nu?
    Sau poate ca iti miroase gura, nush... sau poate ca tu ai ceva "deosebit" si copiii nu au vrut sa se joace cu tine.
    Repet, eu nu incerc sa te jignesc cu nimic, incerc doar sa gasesc o explicatie pentru comportamentul tau...sau cine stie, poate esti tu retard, ai o intarziere a mintii, nu judeci cu viteza cu care trebuie... si poate din cauza asta, oamenii astia din real-life, oamenii pe care poti sa pui degetul, refuza sa stea cu tine frate!!!
    Deci e normal, eu aici te inteleg frate, e normal sa fii frustrat si sa te duci acasa si sa stai sa intri pe blogul meu si sa dai comment, e absolut normal.
    Poate ca si eu frate, daca as fi in locul tau... sa stai toata viata si nimeni sa nu vorbeasca cu mine, sa fiu prost, sa nu pot sa vorbesc cu o fata, sa nu ma duc sa ma distrez cu baietii, cumva...e naspa. Te inteleg ca e naspa!
    Pe de alta parte iti spun ca nu prea ai de ce sa fii nervos pe mine sau pe ceea ce fac eu si mai ales pe persoanele fotografiate de mine. Eu am jucat fotbal cu baietii, eu stau pe internet si incerc cumva sa exprim prin fotografie ceva ce simt ca imi place, eu sunt cel care face aceste fotografii la fete, eu ma simt bine facand ceea ce imi place.... eu nu am nicio vina ca tu esti ... lovit la cap. Ce vina am eu ca tu esti asa? Nu?
    E normal ca ... atunci cand vrei sa intri pe blogul meu te aranjezi bine, te dai cu parfum, faci vreo 10 flotari si in spatele tastaturii esti un Zeu, acolo in camera la tine. Tu esti cel mai tare acolo frate cand esti singur in camera!!!
    Pe internet frate, cand suntem mai multi, abtine-te ma!!! Nu stiu, ia o pastila ceva! Uite, sunt medicamente, pentru problemele tale exista medicamente sau doctori. Nu are rost sa vii sa injuri pe blog aici, ce rezolvi? Absolut nimic dude! Deci cum ziceam... chill. Nu rezolvi nimic, nu castigi nimic, numai ca te-ar putea vedea lumea ca esti si mai prost daca as posta comenturile tale (nu ca acum nu ai fi chiar daca sunt sterse, dar lumea tot stie de tine prin intermediul acestui post)... si nu o sa vrem sa ne jucam cu tine nici pe internet :)) iti dai seama? ramai singur si aici dude !
    Iti fac dedicatie o fotografie, prietene !!!

    multumesc lui Gabriel pentru ca mi-a inspirat ideea de a-i scrie acestui retard.

    Click here to add a comment